smider planer....

 2012-10-25    17:08:07   av:Jennyhellstrom
Om 2 veckor har jag & min snuffi varit tillsammans i 4år! ♥ så nu smider jag lite planer inför det, 
1år - gick ut & åt, sen hyrde vi massa filmer och hade myskväll! 2år - gick på stan, fredrik köpte en festtopp 
åt mig som jag sedan hade på kvällen när vi hade över några vänner :') 3år - firade inget speciellt alls. 
så iår ska det bli något speciellt :') älskar att planera, så mysigt! 
 
 
 
 Anonym

Ni kommer få världens bästa 4årsdag med dom planerna du har!! Fredrik är en lycklig kille som har en så fin tjej som min jenn :* /daniella

 2012-10-25    20:52:02
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!