skulle vilja men kommer nog aldrig bli redo.

 2012-10-23    09:18:00   av:Jennyhellstrom
Det kanske inte många vet om mig (förutom typ Fredrik, Lisa & Daniella) är att jag älskar att inreda! 
Jag tycker att det är roligt att gå runt på Ikea & fina inredningsbutiker så som 'iems' osv. typ drömma sig bort lite om hur jag vill ha det sen när jag flyttar hemifrån. Tycker nästan den är roligare än att leta kläder (a) Jag köper oftast inte så mycket, förutom smågrejer så som ljus osv. men ändå. Tycker det är jätte mysigt att läsa andra bloggar som skriver om sånt, att flytta till en ny lägenhet och köpa möbler osvosv, typ som 'Kissies' blogg just nu :)
 
Tanken på att flytta hemifrån, bo ihop med the love of my life & bara ha något eget gör att jag vill flytta nu. Att få gå och köpa saker för att inreda sitt hem exakt hur man vill. SÅ MYSIGT! 
 
Samtidigt är jag ju så himla hemmakär. Jag älskar min familj & där vi bor. Den dagen jag flyttar hemifrån kommer jag både vara så himla lycklig men gråta som ett litet barn. Har ju bott med min familj hela mitt liv liksom, kan inte föreställa mig hur det kommer bli att inte få träffa dem varje dag och alltid ha dem nära. äsch, det kommer sluta med att mina föräldrar aldrig blir av med mig :') 
 
En annan sak. Jag har blivit så himla pedant. Jag vet inte vad det är som hänt med mig, kanske följt 'Bree' för mycket i desperate housewives men mitt rum måste alltid (nästan alltid iaf) vara städat. Klarar inte av att ha en obäddad säng, dammsugar det säkert 5 dagar i veckan och gör iordning. När jag har tid, är rastlös och ingen annan är hemma så brukar jag städa lägenheten också. Speciellt min brors rum, det ser ut som 'hej kom & hjälp mig' där inne så kan inte låta bli att när jag går förbi där att jag springer in lite snabbt, bäddar hans säng och plockar upp på golvet osv. Vet inte om detta är bra eller dåligt men rent kommer det vara i mitt framtida hem iaf! 
 
SÅ gött att jag kan göra mina egna små collage nu med min nya bebis, datorn, blir lite roligare blogg då! right?
 Frida

Kan nog va jobbet som har gjort dig pedant! De har jag med blivit sen ja börja på hemtjänsten :p

 2012-10-23    09:24:47     URL: http://fridastomeus.blogg.se
 Anonym

Jaaaa så bra att jag är exakt lika dan!! Vi får gå någon dag på stan och Ikea för att hitta massa fina saker till våra fina rum :D <3 / Daniella

 2012-10-23    19:51:06
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!