loove

 2012-10-20    08:13:00   av:Jennyhellstrom
Dem som har varit hemma hos mig det senaste vet att jag har typ 1000parfymer, men kan inte låta bli att köpa 
ännu fler ändå.. följer nog med någon utav dem här på söndag om dem finns, annars får jag helt enkelt köpa i 
stan bara! (ha överseende med att priserna är internetpriser)
dessa luktade jag sönder inne på Åhléns idag, fastnade faktiskt för Justin's parfym, tycker dock att flaskan 
är lite sådär ;) Lady Gagas är sjukt häftig, svart parfym liksom - hur ofta ser man det? luktade sjukt gott med! 
låg även märke till att hennes ligger 1a på doftlistan! 
 Ida

raplh lauren är så sjukt god! :)

 2012-10-21    13:06:00     URL: http://historianomida.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!