Dagens tips!

 2012-10-29    10:09:54   av:Jennyhellstrom
För er som är fotointresserade & har en egen fotourskrivare hemma så har jag ett tips till er! 
Ni vet ju hur fruktansvärt dyrt det är att köpa bläckpatroner & fotopapper, tråkigt att lägga alla sina pengar på det! 

Besök http://www.nordicink.se , där har dem allt man behöver & sjukt bra priser! Har själv beställt där ifrån nu i helgen och väntar spänt på att mina grejer ska dyka upp så jag kan börja fixa med mina bilder igen :') 
För dem som inte förstår; de svarta priserna är ungefärliga orginalpriser & dem röda är från Nordicink! 
 
& för er som inte har en fotoutskrivare, skaffa en! Väldigt roligt att hålla på med och man kan göra så mycket 
med dem! Perfekta presenter till sina nära och kära att ge bort ett foto eller album osvosv. Värt pengarna :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!