dagens diss.

 2012-10-01    22:08:00   av:Jennyhellstrom
 
måste ju såklart dissa folk som inte kan handskas med sitt löshår... har ni ingen spegel hemma eller? 
eller vart någonstans får ni för er att det är snyggt? har eran värsta fiende kanske sagt att du passar jätte bra i det?
sure, när du är 14år och testar dig fram lite, det kan jag ta - men vuxna människor? 
 
På vissa kan det vara jätte fint, folk med tjock och härligt hår och får in löshåret bra med färg och mängd osv. 
MEN andra som har jätte kort hår, och sedan har jääääätte långt löshår & dessutom typ 3 clips eller något, heter det ens så? det liksom bara finns där, ser inte ens ut som hår typ. tillåt mig att skratta, HAHAHA. mår lite illa nästan när jag ser sådana människor (utan att låta elak....) men shit. 
 
Det äckligaste ändå, med folk som inte sätter i sitt "hår" ordentligt så att det ibland åker av. liksom bara "ojdå, nu drog du av mig lite hår" eller "ups, där tappade jag lite.." 
 
tjejer, ni är jätte fina i erat egna hår. jag lovar, hur kort det än är :) sen kan man ju fixa iordning sig lite ibland men se till att då göra det ordentligt - annars kommer hårpolisen-jenny ;) 
det svarta håret, längst ner till vänster här - ett typiskt sådant jag skrivit om - fruktansvärt. 
peace out. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!