vill ha en till..

 2012-11-05    19:42:00   av:Jennyhellstrom
Som alla säkert vet vid det här laget, jag älskar djur. Speciellt katter! Nästa gång jag skaffar mig en till liten kissebebis får bli när jag flyttat hemifrån tror jag :) Sedan jag skaffade Zeke har jag varit inställd på att jag alltid ska hålla mig till maine cooner, bästa rasen helt klart! Men har även fått upp ögonen för denna vackra ras, Ragdoll. De blåa ögonen och åh, allt! 
 
Kanske får bli en av varje :') Haha, undrar vad fredrik skulle säga.. Enligt honom så räcker det gott & väl med 'hårbollen' zeke.. 
 
 
men just nu så är jag jätte nöjd med bara en kisse, min älskling! Han är verkligen min lilla bebis :') 
Väntar dock på att han ska komma upp i riktig maine coon size, dock är dem ju färdigväxta vid 5års ålder 
& min kille är ju bara 2 än, så han har tre år kvar att bygga upp sig! 
 Daniella

Herregud vad söt den var!! Dör lite <3

 2012-11-05    22:16:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!