that's my man!

 2012-11-11    12:46:00   av:Jennyhellstrom
Igår var fredrik ute & jagade hela dagen, så jag & victor tog en sväng runt om i staden! :) Köpte väääärldens finaste julklappsinslagningspapper (långt ord!) , så nu längtar jag tills mina paket är inköpta så jag får slå in dem :'D visar kanske bild sen! 
 
Runt 19 igår så kom i alla fall min älskling hem till mig, han hade skjutit två älgar på förmiddagen, helt sinnes! Grattis ännu en gång baby ♥ stolt flickvän! Vi slappade resten av kvällen & jag fick somna med bästa killen bredvid mig. 
 
Idag har vi varit lite halvdöda, ätit frukost & pratat mycket om Umeå & högskolan, framtiden. Herregud, blir både glad & nervös när jag tänker på det.. Bara att flytta hemifrån är ju en big thing liksom, men att göra det 100mil hemifrån.. Men att få flytta ihop med fredrik är ju det bästa som kan hända typ, så så länge jag har honom så skrämmer ingenting mig :) men vi får se hur det blir! 
 
 
Nu har han i alla fall åkt hemåt för att fira sin pappa & jag hade tänkt gå på promenad, plugga & få lite gjort faktiskt! saknar min man redan men vi ses väl antagligen på tisdag igen skulle jag tro! PUSS 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!