osäker.. gör jag rätt?

 2012-11-26    17:21:34   av:Jennyhellstrom
Är inne i en sjukt jobbig period just nu när det gäller skolan, orkar verkligen inte med det.. så fort jag tänker på den & allt som måste göras så mår jag illa, känner mig stressad & sliten. har jag verkligen gjort rätt val? det är ju detta jag vill, & jag vill ha en utbildning men skulle jag verkligen ha hoppat på det så tidigt? ska man hoppa av & sedan börja om? ska man hålla kvar & göra sitt bästa? jag vet inte.. Vill fortsätta men det tär verkligen på mig.. 
 
Sen om fredrik kommer in till hösten så vill jag flytta med honom upp till Umeå.. Hur blir det med skolan då? kan man börja på samma utbildning där uppe, eller måste jag börja om från början..? åh. fuck this. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!