Igår

 2012-11-12    11:17:20   av:Jennyhellstrom
Igår blev det väldigt mycket promenader hit & dit. Gick ju som sagt runt edet med ceasar, ca 7km. Sen efter någon timme, efter att jag & mamma diskuterat vad det kan vara för moped som stod nere vid landsjön (eftersom den har varit där i flera dagar, väldigt nära vattnet osv.) så jag tog med mig hunden & gick ner för att titta, ringde elin & frågade om hennes moped fortfarande saknades (den blev stulen förra veckan) & som tur var så var det faktiskt hennes! :) så hon kom ner, med sin mamma & morfar, ringde polisen osv. så vi blev kvar där nere 1.5h. 
 
Mycket trevligt att träffa elin en stund, ikväll ska vi kanske ta en promenad runt om i kax med hundarna (hon har ju skaffat sig en liten söt Jack russel) får se hur det blir ♥
 
Någon timme efter att jag kom hem ifrån promenaden från landsjön så bestämde jag & madeleine att vi skulle ta oss en promenad också, så bara att slänga på sig ytterkläderna igen & bege sig ut med vovven :) även hon har ju skaffat sig hund så lilla Milo fick följa med också! ♥
 
Idag har jag träningsvärk i benen & skinkan kan jag ju tala om efter att ga gått promenader ute i sammanlagt 4h! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!