SKRATTRETANDE

 2012-05-28    23:30:22   av:Jennyhellstrom

måste bara få ur mig detta för det är något som har stört mig sjukt länge och ikväll rann bägaren över (har kanske för mycket fritid?) men detta facebook alltså, och människor som bokstavligt talat använder den som en dagbok och tror att alla vi andra är psykologer som ständigt ska ge dem medlidande, man borde ju få betalt.

För det första; folk som ständigt ändrar sin relationsstatus!
Exempelvis, 23 april, 13:45
Alexandra (random namn) har gått från "i ett förhållande" till "singel"
24 april, 16:35
Alexandra har gått från "singel" till "i ett förhållande"
1 maj, 23:13
Alexandra har gått från "i ett förhållande" till "singel"
18maj, 19:38
Alexandra har gått från "singel" till "det är komplicerat"

okej, ni förstår vad jag försöker komma fram till här? visst, folk gör vad dem vill i sina förhållande, i don't give a shit men måste bara säga att det låter så himla jobbigt att ha det sådär? okej att man gör slut en gång och blir tillsammans igen eller får det komplicerat någon gång, whatever. men man kan ju inte må bra när ens förhållande går upp & ned sådär jämt & ständigt? & frågan är väl också; är det inte pinsamt att ständigt visa folk att ni har typ världens mest ostabila förhållande? håll lite för er själva eller vänta ett tag med statusen, tills ni vet mer noggrant - bara ett tips!

& för det andra (lite samma inslag här); folk som byter humör var tredje sekund & söker medlidande!
Exempelvis, (random namn igen, får bli Maja)
(6/8 22:29) Maja säger; är världens lyckligaste tjej! inget kan få ner mig nu :D
(7/8 14:23) Maja säger; jag hatar dig, önskar att vi aldrig hade träffats..
(7/8 23:43) Maja säger; livet är på topp! :D
(8/8 12:26) Maja säger; vill dö....
(8/8 17:39) Maja säger; jag älskar dig, du gör mig så lycklig!

okej, hoppas ni förstår lite här också vad jag försöker förklara i alla fall? det är väl underbart med folk som vågar visa sina känslor öppet sådär, inför sina vänner, familj och totalt främlingar, sure men måste dem berätta var enda liten känsla de känner HELA TIDEN?! har ni inte lite mer självrespekt än så? det roliga är ju att se också att det tillslut inte är mer en enda kanske som kommenterar och gillar. vill ni skriva av er och få ur era känslor, skaffa blogg, just saying.

förlåt om jag verkar bitter nu men åh.

/peace out, bitterf*ttan.

 liss

hahahahah! såå jävla rätt!

 2012-05-29    09:56:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!