pretty little liars

 2012-05-01    19:35:15   av:Jennyhellstrom

har spenderat de mesta utav min helg med mannen faktiskt ♥ så skönt att ha hittat vissa människor som man
verkligen trivs med. fredrik trivs jag hur bra som helst med, han gör mig lycklig! :)

efter en lång dag med både plugg & arbete i sommarstugan så ska jag äntligen lägga mig och koppla av framför
lite "pretty little liars" rekommenderar verkligen den serien, hur bra och spännande som helst! ska börja på
säsong 2 nu och det är väl knappt en vecka sen som jag började följa det? SKIT BRA !


Bilder från snart två år sedan, gud vad tiden går fort alltså. om 5dagar har jag & snutten varit tillsammans i 3.5år ♥ love u baby boo

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!