lite bilder ifrån fredriks flygning förra helgen

 2012-05-28    18:58:20   av:Jennyhellstrom

han fick ju som sagt en flygtur i födelsedagspresent utav mig förra året, nu var det dags att göra den!
men han var så lugn så, det var mer jag & hans mamma som skakade och var oroliga (haha)

lugn & fin kille ♥



här lyfter dem!


& tillslut var min prins endast en liten prick på himlen! ca 400-500m ovanför marken :o


en mycket glad flickvän när jag ser att mannen min har landat på marken, allting gick så bra så :)

enligt fredrik så var detta jätte roligt, en riktig häftig känsla & upplevelse, väl rekommenderat!
så jag tycker lätt att det var en värd present och något som alla borde få uppleva, så ett tips till er som letar
efter kanske en bra studentpresent nu framöver? :) finns på liveit och går på runt 1000lappen.

 thesswester - inte som alla andra

åh vad kul det ser ut :D



sv: ja det kommer han :)

 2012-05-28    22:25:34     URL: http://thesswester.favs.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!