VARNING FÖR ER SOM TITTAR PÅ DESPERATE HOUSEWIVES!

 2012-03-19    19:02:49   av:Jennyhellstrom

för er som älskar DHW lika mycket som jag men inte sett det senaste avsnittet - läs inte de här inlägget!
om ni inte vill veta en sorglig & tråkig nyhet då vill säga och inte kan hålla er!








tittade på det senaste avsnittet precis, woman and death. åh vad sorgligt - i förra så dog mike delfino,
han blev skjuten & i detta så var det begravning och massa "minnen" med honom. jag grät rent ut sagt.
lipade som en liten bebis. avsnittet fick en verkligen att tänka om. att man ska ta vara på ens nära & kära.
ska pussa sönder min pojkvän nästa gång jag träffar honom & bara överrösta honom med kärlek :( ♥
MEN JAG FATTAR INTE, VARFÖR SKA SKAPARNA AV DHWS DÖDA EN BRA KARAKTÄR NÄR DET BARA ÄR
NÅGRA ENSTAKA AVSNITT KVAR AV HELA SERIEN?! ledsen blir jag....


VÄRLDENS BÄSTA SERIE BTW, BÄTTRE ÄN VD, GG, OUAT & ALLT ANNAT ♥♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!