söndag!

 2012-03-25    09:48:31   av:Jennyhellstrom

nu har min man åkt till jobbet, vad ska jag göra nu? jo, eftersom det är 20 grader ute i trädgården så ska jag
 nog ut & lägga mig en stund tror jag, sen blir det nog till att åka till gymmet med min bror :))
filmen igår var i alla fall jätte bra, rekommenderar! & en annan sak jag tipsar om är naturgodis,
åt det på bion igår och shit vad gott det var, min nya kärlek typ ♥

lovar även att ta MASSOR utav bilder denna veckan, i skolan, hemma, med min pojkvän etc.

 william

söt bild;3



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

 2012-03-25    10:06:27     URL: http://funnyones.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!