Hiss & diss!

 2012-03-06    17:35:42   av:Jennyhellstrom


Först ut är hissarna!

1. sexiga underkläder! vilken tjej känner sig inte dösnygg när de precis inhandlat nya underkläder?
även fast kanske ingen annan än en själv ser dem så är det ändå samma känsla som med en ny klänning/tröja osv.
 tjejer, jag vet att tanttrosor är det skönaste som finns men inhandla er ett par fräscha underwear också, you deserve it!


2. till tjejer som vågar visa sig utan smink! jag har själv nästan aldrig smink längre, i såna fall bara lite grann. och jag tycker det är så sorgligt med tjejer som spacklar sönder sina fina ansikten (har själv varit där också) men vad gör det att man är blek eller har någon finne hit & dit, ni är vackra tjejer - utan smink! visst, vissa dagar kanske man känner att man verkligen behöver det & vid lite speciella tillfällen, det är klart. men all creed till er som vågar gå utan - that's hot!

3. foton! jag är en riktig fotomänniska, älskar att ta bilder & spara alla minnen på bild! (borde kanske gått media?) fick ju en fotoutskrivare i julklapp (för er som vill ha foton utskrivna/kalendrar/osv utskriva kan komma till mig, hihi) och just för tillfället försöker jag fylla mitt rum så mycket som möjligt med bilder. för vad är inte roligare än bra & fina minnen, som man ständigt blir påmind utav?


& dagens dissar.

1. körkortsboken - finns det något tråkigare & samtidigt mer välbehövligt på samma gång? vissa stunder kan det vara en aning intressant men just nu kräks jag så fort jag ser skiten. varför ska jag veta vad allt i bilen betyder? det där får min man fixa med i framtiden, jag kör bara (a)

2. mitt leende. det finns ju inget snyggare än en person med ett stort vackert leende men mitt är så jäkla litet och fult. (låter som någon emokid nu men whatever) i hate it - speciellt när man ser så många andra med världens största mun typ. åh.

jävla bebismun.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!