bildbomb från studenten, del 2.

 2012-07-04    17:11:58   av:Jennyhellstrom
på eftermiddagen bar det av mot våran sommarstuga, där både min och fredriks släkt var :)
vi gör en liten inspektion utav våra plankat, fredriks bilder var jätte söta :')
här möts man utav sin fina svärmor!
haha, min fina "nyktra" kille rättar till slipsen a little bit.
puttenutteparen var där med såklart :)
är så glad för att mina bröder har båda två hittat såna fina flickor :))
jag tillsammans med min fina mamma.
vad skulle jag göra utan dig? ♥
sen var det dags för att ta foton ihop med mitt livs kärlek :)
 det finns ingen som du, underbara människa. kan knappt ana än att du tillhör mig :')
presentöppning, och vem tappar inte sin present med glas i om inte fredrik såklart? ;)
paaaaaappa tony, FINNS DET NÅGON MER HÄRLIG MÄNNISKA? NEJ!
haha, älskar denna bilden! från vänster - fredriks mormor, min farmor & min momo (a)
avslutar med lite ego piccs på den nu ikke-studerande-tjejen :)
PUSS, hade en riktigt j*kla sjukt galet helt fantastiskt underbart awesome dag!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!