när man har PMS så är det okej att:

 2012-01-26    21:38:13   av:Jennyhellstrom

♥ frossa i sig så mycket skit man vill (dock inte jag nu då eftersom jag inte får, LISA)
♥ bli arg & ledsen för ingenting (även om de gäller att sista glassen är slut)
♥ gnälla & klaga hur mycket man vill
♥ ligga en heldag i soffan/sängen utan att bry sig om att familjen tjatar om att man ska göra sysslor..
♥ se ut precis hur man vill, av med allt jävla smink, på med myskläder & sätt upp håret
(som vilken annan vardag som helst, efter skolan, med andra ord)
♥ bara tycka synd om sig själv helt enkelt.

idag har jag haft världens jävla humör, bitter & deprimerad har jag varit. tyckt synd om mig själv som f-a-n.
känns som all skit händer mig just idag & i slutet av skoldagen så kan en sån sak som att bussen är fucking
full & man får stå hela vägen hem, med en fet väska & en fet dator i handen, och så sitter de feta äckliga
bönder & tar upp två platser för dem ska ha sina äckliga fötter eller väskor på den andra! åååååh. vad jag lackar..
ÅH VAD JAG ÄR BITTER
- men det har jag lov att vara, för jag har mens & det är jävligt synd om mig.
ps. mensvärk har jag också............

 Emelie K

Mens och mensvärk suger :( Lider med dig hjärtat, min vecka är också här :( Men älskar dig ändå, även om du är tjurig och bitter ibland - det är helt okej! Pusss

 2012-01-26    22:31:20
 Daniella

hahahah åååh förstår precis hur du känner har haft pms nu i tre dagar.. ena sekunden hatar man allt och alla sen storlipar man för att man inte hittar några strumpor eller att sängen blir ful när man bäddar den. och nu dampar jag för att jag råkar trycka på denna ¨¨¨¨¨¨¨¨ jävla knappen så fort jag ska skriva ett åöä.. fuck it.

 2012-01-28    13:37:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!