lite av alla julklappar jag fick :))

 2012-01-04    22:58:42   av:Jennyhellstrom


ram med foton - fredrik, bezzerwizzer - ille, greys - mamma, bio - ille & felix!

avrilparfym - kent & åsa, britney spears - moster madeleine

twilightbox - victor, bok - moster m, chocklad - mormors bror hugo, lovelink till armband - mormor

jätte fin plånbok & ett pussel - lisa ♥

& min aldelles egna fotoutskrivare ♥ tack mamma & pappa!
jätte fint halsband som jag fick utav fredrik, loveit!

 liss

åååh kommer till dig varenda gång jag ska skriva ut fotton, du kan ju nästan ta betalt! :)

btw, jag och märtha pusslade några bitar till idag, but it's still a long way to go! <3

 2012-01-04    23:37:33
 liss

åååh kommer till dig varenda gång jag ska skriva ut fotton, du kan ju nästan ta betalt! :)

btw, jag och märtha pusslade några bitar till idag, but it's still a long way to go! <3

 2012-01-04    23:37:33
 liss

åååh kommer till dig varenda gång jag ska skriva ut fotton, du kan ju nästan ta betalt! :)

btw, jag och märtha pusslade några bitar till idag, but it's still a long way to go! <3

 2012-01-04    23:37:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!