hiss & diss

 2012-02-29    21:23:32   av:Jennyhellstrom

först ut är lite hissar dårå:

1. min klänning kom idag!
sjukt snygg var den, satt som en smäck och perfekt längd & allt :') så den behåller
jag! bild kommer kanske upp, annars får ni hålla er till den 15e juni ;)

2. makroner! jag & mamma bakade det i söndags (aldrig smakat dem innan) och jäklar vad gott det är!
trodde att dem var lite överskattade först men nej, ni måste smaka om ni inte har gjort det!


& nu lite dissar!

1. äckliga ungar på bussen! idag när jag skulle hem så satt de två tjejer (som gick typ i 7an) och pratade skit högt/skrek, hade as hög musik på osv. efter 10min fick jag nog, vände mig om och sa "snälla, kan ni dämpa er? TACK" och dem blev helt knäpptysta. efter 1min så började den feta av dem säga till den andra "det är inte olagligt att prata på bussen, jag får prata hur mycket jag vill" blabla. blev ännu mer irriterad och vände mig ännu en gång om och sa "jag sa inte att du inte fick prata, utan att ni skulle dämpa er!!" efter det försökte den smala få tyst på den feta som satt och var irriterad "på den blonda tjejen" haha, herregud. dagens ungdomar!

2. vampire diaries kommer inte sändas igen förrän om typ 3veckor, det är en fet diss, jag menar
- dem hade ju nyss en paus på 2månader? vill dem tortera sina fans?!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!