blir så frustrerad!

 2012-02-06    13:31:25   av:Jennyhellstrom

man kan fortfarande inte kommentera mina inlägg som jag gör med mobilen, åh, hjälp någon?
får väl helt enkelt försöka göra lite fler via datorn då.. (daniella, de går inte kommentera dina heller!)
 btw, nu när man bara går hemma & drar så har jag äntligen fått buster att lära sig "vacker tass"
hah, de var på tiden, nu blir fredrik glaaad :D

får bli en gammal bild på min fina michaela & meeee.

 Josefine

om du blogger med blogg.se appen till iphone finns det en spärr du kan göra inlägget "kommenterbar" med precis ovanför infoga bild. hoppas det hjälper :)

 2012-02-06    14:28:56     URL: http://onebite.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!