uppdatering!

 2012-12-10    19:34:00   av:Jennyhellstrom
har varit lite off med bloggen nu i helgen men skyller dels på att blogg.se appen inte har fungerat! 
 
i fredags var jag med fredrik, vi gick en sväng på a6, jag köpte mig ett par jätte fina skor inne på Nilson shoes, kostade 799:- & köpte ett par varma goa sulor att ha i också, tror ni inte att mamma sa igår att dem i lördags började med att ha 20% på allt i butiken? åh vad irriterande :( i alla fall, sen åkte vi hem till mig och slappade framför prison break & sånt mys ♥
dessa som fick följa med mig hem i fredags, ibland får man unna sig något! 
 
I lördags åkte vi in tidigt på morgonen för att lämna fredriks bil på service, medans vi väntade på att den skulle bli klar så åkte vi till a6 igen & tog oss lite frukost :) gick runt en sväng för att se över lite julklappar osv. sen hämtade vi bilen, åkte till hans mamma en sväng för att tillslut åka ut till bankeryd! Där bakade vi knäck & pepparkakor, så otroligt mysigt! vi ska göra det denna helgen också (a) avslutade kvällen som vanligt, att slappa :) 
nu har man julkänslor i hela kroppen! 
 
igår åkte jag hem tidigt (fredrik drog & jagade), log och drog mig i sängen hela förmiddagen. slutade med att jag & victor åkte in till gymmet för att riktigt köra slut på oss själva, gud så skönt! blev en del the sims nördanade också om jag ska vara ärlig! ;)
 
Idag har jag varit i skolan, slappat hemma & även varit på gymmet en sväng. körde spinning, gick/sprang på löpbandet & körde slut på magen min. avslutade med att sola 10min också, även om jag inte brukar bli så brun så är det i alla fall otroligt skönt att sola lite, inte gjort det sen grekland för ett halvår sedan! nu ska jag spela lite the sims & dricka varm choklad ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!