shupp

 2012-12-16    18:19:16   av:Jennyhellstrom
mattes fina kille. 
 
hej babes! har varit aaaas dålig på att uppdatera men inte haft tid riktigt, varit med min fredrik hela helgen. i fredags tog vi det lugnt hemma hos mig & på kvällen/natten jobbade vi på hans jobb (världens bästa flickvän som hjälps åt!). igår slappade vi mest hela dagen för på kvällen skulle vi på julbord med hans jobb på harrys, efteråt blev det utgång & jag hade en grym kväll! :)
 
idag har jag legat & halvsovit i soffan tillsammans med fredrik framför harry potter, sen har jag gått på a6 osv. med victor och letat julklappar, kan nu glatt säga att jag är helt klar med alla julklappar, sjuuukt skönt! 

nu ska jag lägga mig & se lite jersey shore & sen vampire diaries :') ha en fin kväll people! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!