punkt 8. (hoppar som sagt lite) singel eller förhållande?

 2012-12-11    16:27:45   av:Jennyhellstrom
Eftersom jag är i ett förhållande & är otroligt lycklig så är det ju en självklarhet för mig att säga förhållande. 
that's it. men om vi säger såhär, om fredrik skulle lämna mig av någon anledning så skulle jag nog vilja förbli singel ett vääääldigt bra tag. ett förhållande kräver väldigt mycket engagemang och tid, och tror att om vi skulle göra slut (vilket jag hoppas att vi aldrig gör) så skulle jag vilja lägga den tiden på mig själv faktiskt. men som sagt, nu har jag världens bästa kille & är så lycklig så att vara i ett förhållande är en självklarhet för mig (a) 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!