punkt 4. Det här irriterar mig

 2012-12-06    17:43:00   av:Jennyhellstrom
1. Folk som inte kan köra bil ordentligt.  
2. När människor inte behandlar sina djur bra.
3. När småbarn & fjortisar skriker på bussen. 
4. Folk som snarkar väldigt högt när jag försöker sova..
5. När typ fredrik kittlar mig & jag varnar honom att sluta, sen får han en lårkaka av mig & blir arg? 
6. När man gör något på datorn som måste sparas & så dör datorn & allt har försvunnit..  
7. När någon anklagar mig för något & jag talar sanning men börjar flina så dem tror att jag ljuger. 
8. När busschaffören glömmer att stanna vid min busshållplats, fast jag har tryckt stopp & gått fram till dörren
9. När man har fixat iordning håret i 1h och så kommer man ut - det blåser satan eller regnar.. 
 
osvosv. listan kan göras lååååång (a) 
 lisaaa

du får skriva punkt 5 & 6 me!

Svar: du kan vara lugn gumman, det kommer ;) dock får det nog bli
imorgon, känner att det blivit alldeles för mycket inlägg nu (a)
Jenny Hellström

 2012-12-06    20:15:08
 Emelie K

Good Jenny, massa goa inlägg :) I like :) åh kommer du ihåg i skolan när din sladd va CP och jag skämtade om att jag skulle peta på den och så gjorde jag det (av misstag) och den dog?! Haha! Lite kul va det faktiskt, ett sånt där tillfälle jag egentligen inte får skatta men kan inte hålla mig! Ibland räckte det med att jag ens tittade på sladden och datan dog... Saknar ibland skoltiden, dagarna i grupprummet vi tillsammans satt och snacka skit :) Oj, världens längsta kommentar!!! Pusspuss

 2012-12-06    21:24:02
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!