punkt 19. min familj

 2012-12-17    12:32:53   av:Jennyhellstrom
min fina familj. vart ska jag börja? jag älskar dem. that's it. dem är hela min värld & jag skulle dö utan dem. 
 
Felix. Min lillebror, 16,5år gammal och går byggprogrammet på bäckadahlsgymnasiet. Han är nörden i familjen, sitter för de mesta av tiden nere i vår källare och spelar spel på datorn och pratar i skype med sina vänner så man ser inte så mycket av honom, haha. annars umgås han också en hel del med vänner och sin flickvän, Ebba! :) felix har alltid varit tjejtjusarn i la familia. Han är lite utav modelejonet av oss hellströmare också faktiskt. humor har killen med, herregud vad han & victor kan gå loss när mamma och pappa inte är hemma, skrattattack x10. Utåt är denna kille en ganska kaxig och stöttig typ, tror många tänker så som inte känner honom men när man väl får en tid med honom ensam så inser man snabbt att han är sjukt smart och väääärldsunderbar. 
 
Mammaannika. Min fina mamma. Hon har inte haft det lätt med mig kan jag säga. När jag var mellan 13-15 år gammal så bråkade vi mest och höll på men de senare åren har vi fått en så himla fin kontakt och umgås ständigt. jag gör allt för henne, hon är min förebild och min trygghet. Jag hör ständigt att jag & mamma är så himla lika och ju mer tiden går så ser jag mer & mer vad folk menar, vi båda älskar att ligga en eftermiddag framför en film eller serie, vi blir båda tjuriga när vi är trötta eller stressade, vi älskar att fixa & ordna saker för andra, vi älskar att shoppa onödiga saker, vi är överbeskyddande, vi är väldigt lika i ansiktet så som håret, munnen och ögonen osv. listan kan göras lång. Min mamma är stark, hon är bäst och helt fantastisk. 
 
Victor. Min lillebror, 16,5år gammal (tvillingbror med felix, tvåäggstvillingar - alltså helt olika) går el- och energiprogrammet på bäckadalhsgymnasiet. Victor är nog den i familjen som står mig närmast, vi hittar på allt möjligt ihop. Vi åker nästan varje söndag iväg till stan bara för att, köper typ aldrig något men kul att komma i väg bara vi två liksom, vi tränar ihop, vi ser på film, åker upp till mormor & går ut med hunden osvosv. Victor är social av sig och väldigt rolig, han är absolut inte rädd för att bjuda på sig själv! Victor är en av mest underbara människorna jag vet, skulle dö utan honom, helt ärligt. Han är min bror & bästa vän, berättar allt för honom. Han & jag kommer stå varandra nära hela livet. lilla viccobooooi. 
 
& sist men inte minst, Pappatony. Bättre pappa kan man inte ens önska sig. Han är en sån person som inte dömmer någon. Tror inte någon som jag bjudit hem tyckt illa om honom, det går liksom inte, han är så skön! Dock kan han prata utan att tänka först ibland men han menar aldrig något illa. han är världens snällaste människa. Han skiter i vad han har på sig, han skryter liksom om att han haft samma kläder i 10år typ så han blir galen när vi andra köper nya flera gånger i månaden & vi ljuger alltid om priset på våra kläder med ;) Han är en fotbollsnörd, han åker hem tidigare från jobbet ibland om det är Arsenal på tv liksom. Han håller hårt i traditioner, har det varit på ett sätt innan så ska det alltid vara så typ! men tycker det är gulligt :) jag är pappas flicka ♥
 
sen har vi ju fredrik, zekis & charlie som tillhör la familia hellström också såklart ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!