punkt 15. 3 saker jag inte skulle klara mig utan

 2012-12-20    22:54:10   av:Jennyhellstrom
Alltså just 3 saker är så himla svårt men måste jag välja något som jag absolut inte skulle klara mig utan är ju min telefon (sounds like en fjortis som är beroende) men vem skulle klara sig utan den liksom? med sin mobil så kan man kontakta sina nära & kära (finns det något bättre? & nej, att gå och ringa på hos sin kompis som pappa gjorde när han var barn funkar inte nu, folk bor för långt bort!), man kan spela spel när man är uttråkad, lyssna på musik, ta bilder och spara sina minnen och det mysigaste - skicka gulliga sms med sin pojkvän på kvällarna, loveit! 
sen är det ju såklart att en del av mig skulle dö om jag skulle tvingas leva helt utan musik, och alltså - frågan är ju vad jag inte skulle klara mig utan och ja, jag skulle väl tycka att det var lite jobbigt att leva utan kläder? så; telefon, musik & kläder! har inte tänkt så ingående på detta så kanske finns något annat som är viktigare men whatever, detta får bli mitt svar just nu iaf! :)
sen om människor kan tillhöra ordet 'saker' så är ju det en sak för sig, självklart finns det personer som jag skulle halft dö utan också. hela min familj exempelvis, dem är hela mitt liv. & mina soulmates, fredrik & lisa. pojkvän & bästis liksom, love them like a fat kid loves cake. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!