punkt 1. 10 faktapunkter om mig!

 2012-12-04    08:28:10   av:Jennyhellstrom
1. Jag gillar att ha det snyggt omkring mig, så städar typ varje dag. 
2. Jag är en nörd, älskar dataspel så som the sims & tecknade filmer är min favoritgenre. 
3. Jag är rädd för spindlar, ormar, att vara ensam hemma när det är mörkt & höjder. (extremt höjdrädd!)
4. Jag älskar att hitta på småsaker, så som att åka till ullared, göteborg, gå på bio, bada & julhandla! 
5. jag har varit emo/punkare någonting? i ca 3månader, haha. 
6. Min största dröm skulle vara att få bli veterinär. 
7. jag älskar katter. (crazy catlady) 
8. Jag hatar rökning & allt som har med det att göra. (ser dock inte ner på dem som håller på med det) 
9. jag dricker typ alltid med måtta för är så rädd för att kräkas (a) 
10. jag tänker varje dag på att jag inte ska äta så mycket skräp, måste gå ner i vikt, träna osv. men när det 
väl kommer till kritan så slänger jag alltid i mig massa skit så fort det finns tillgängligt typ! 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!