nyårsafton.

 2012-12-28    20:39:52   av:Jennyhellstrom
Herregud. Nyårsafton är inget mer än till besvär nästan. Det var lättare förr, när man var liten så följde man med sina föräldrar dit dem skulle och när man kom upp till tonåren så hängde man med dem som man annars alltid hängde med liksom. nu är det besvärligare, alla ens vänner har massa andra vänskapskretsar så alla har olika att fira med, dem man vill ha med kanske inte går ihop med någon annan som ska med eller känner inte någon osvosv. man ska liksom försöka få det att gå ihop med alla, vilket är mer än svårt.. 
 
2008. förfest hemma hos mig, sedan drog vi hem till filip. allt eftersom kom det mer & mer folk och vi blev ett riktigt gott häng, talar nog för alla när jag säger att vi hade sjukt kul! 
 
2009. Helt klart min roligaste nyårafton! ett lagom stort gäng, vi tjejer förfestade hemma hos madeleine & sen drog vi bort till fredrik där killarna höll hus. musik, dricka, dans, polis osvosv. BÄST! undrar om man kommer få till en lika bra nyår någon mer gång? 
 
2010. Blandade känslor om detta året. sjukt kul ibörjan, tjejerna förfestade like always, killarna kom & vi spelade spel som man bara gör på fyllan, dansade, minglade osv. tills folk började spy, höll på med olagliga grejer, folk strömmade in från olika håll, såg knappt skymten utav min pojkvän för att han fick dåligt samvete för att ingen annan tog hand om en kompis till mig som mådde dåligt så den uppgiften tog han sig på, jag fick snefylla därför, borttappade grejer m.m. 
 
2011. helt klart den lugnaste aftonfesten. tre-rätters, sällskapsspel osv. folk gick hem, någon spydde osv. tillslut satt vi där, ett tjejgäng & fredrik. haha. nej men det var trevligt :) 
 
I år har det varit väldigt komplicerat med att få ihop ett gott gäng, folk blir sjuka & ställer in osv. men det struntar jag seriöst i nu, jag tänker ha så jävla roligt ändå! som det ser ut nu så blir det jag, fredrik, jocke & lisa. haha, låter väl himlans lamt men herregud, kan jag ha roligare människor runt mig? svar: nej! så tror det blir en lyckad & spårad nyår i år, får se om fler människor droppar in men om inte, så kommer jag göra det till en riktigt fin kväll ändå ;* 
 FILLAAAAN

Jag kanske droppar in. vart ska ni va?! :D

 2012-12-30    18:51:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!