lite osedda bilder?

 2012-12-03    22:18:13   av:Jennyhellstrom
Några bilder som jag tror att jag inte lagt ut på bloggen tidigare? Det var i alla fall på Zakynthos från i somras 
när jag var där med min älskling & hade världens bästa resa. På bilderna ovanför så är vi ute med en guidebåt 
& åker runt på havet och stannar till på massa olika ställen för att bada i kristallklart vatten, se sköldpaddor, 
grottor osvosv. även några bilder från när vi gick längst den långa stranden från vårat hotell bort till Laganas! 
 
vill så gärna tillbaka, hade det så himla fantastiskt! förutom den dagen då jag faktiskt fick urinvägsinfektion! 
det har jag kanske inte berättat om? nej men i alla fall så fick jag det en dag, värsta gången någonsin! 
det kom så snabbt & gjorde så ont att jag höll på att gråta & fick panik, satt på toaletten en timme i sträck för 
vågade inte röra på mig.. fredrik var en ängel (han hade dock lite panik, visste inte vad han skulle ta sig till för 
han tyckte så synd om mig) så han sprang (i 40+) bort till ett Apotek som låg någon km bort.. 
sen när jag tagit en antibiotika & något pulver (thank god att det är stakare grejer utomlands & att man slipper 
krångla med läkarbesök osv.) Efter ett dygn så kändes det redan bättre igen & vi kunde njuta utav våran 
semester! :) jag älskar min kille & mitt liv med honom, han är bäst! ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!