lite julklappar!

 2012-12-28    18:59:13   av:Jennyhellstrom
Fick verkligen allt som jag önskat mig i julklapp, förutom en sån jordglob som jag visat här på bloggen en annan gång men en sån ska jag köpa själv för fick massa pengar ;) har redan skrivit vad jag fick av la familia + en bädd att hänga på elementet till katten! 
 
Av fredrik fick jag en digital fotoram som jag önskat mig, eftersom min förra gick sönder :/ en stor fin blev det & jag älskar den (a) ♥ haha, han vågade sig även på att köpa underkläder till mig! rosa fina blev det :) 
Av hans mamma fick jag två fina glaskulor att hänga i fönstret (även det önskade jag mig) lila & fina, en stor och en liten, den stora kan man ha ljus i också - mysigt! :') Av fredriks pappa fick jag presentkort på min favoritinredningsbutik så att jag kan köpa saker till min lägenhet sen & så fick jag ett skärbräde och brödkniv! 

Sen fick jag lite annat smått & gott också såklart men orkar inte skriva ut allting :) hoppas ni andra har fått saker som ni önskat och umgåts med alla nära & kära! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!