julklappstips 2# mamma

 2012-12-06    10:42:00   av:Jennyhellstrom
Föräldrar är alltid svåra att köpa julklappar till, dem har ju ungefär redan allt! Men dem flesta mammorna är nog som min, dem älskar att läsa så någon spännande deckare uppskattas alltid, även matlagningsböcker osv. kan man väl inte så för mycket av liksom? något som jag köpt till min mamma de senaste åren är bland annat parfym - DKNY, hur god som helst & mamma älskar den! förra året köpte jag ett par mysiga shepherdtofflor, även dem älskar hon. mysigt att ha de kalla vinterkvällarna & mornarna :) 
 
Något som jag tänkte i år är kanske något lite personligt som en fotoram med en bild på henne & mig i, ett gulligt kuddfodral där det står 'jag älskar dig' på som finns på 'village' :) hon gillar serier och sånt också så kanske serien 'medium' säsong 2 eftersom hon gillade den första! 
 
Något som man också kan ge är en sån bok (finns nästan i alla inredningsbutiker) där man kan skriva personliga saker i, har gett en både till min pappa & en till fredrik - jätte roligt att ge och även att få! & personliga smycken där man kan skriva namn, datum osvosv. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!