HEJ ALLA BARN!

 2012-12-22    15:59:39   av:Jennyhellstrom
Nu har jag julpyntat så det står härligatill hemma hos familjen hellström, dock uppskattas det väl sådär.. 
låter ungefär såhär ifrån mamma; men jenny, den fula tomten vill jag inte ha framme.. den vill jag inte ha där. osv.
varför sparar man ens tomtar som man tycker är fula? aja, nu är det julmysigt här iaf, bara granen som fattas :) 
 
nej men idag har det inte hänt mycket, skjutsade hem fredrik imorse eftersom han sov hos mig inatt. sen gick jag & victor runt i staden en sväng, åkte hem och städade. typ det jag hunnit göra idag, mest städat faktiskt. Imorgon kommer i alla fall fredrik hit en sväng för att "fira lite jul" med min familj eftersom jag ska fira med hans på måndagkväll. Sen ska han hem till sin pappa och me and la familia ska klä gran, äta lite julskinka & mysa med uppesittarkväll! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!