Epic

 2012-12-20    22:17:39   av:Jennyhellstrom
Haaaaallu snyggos! Jag har inte mycket tid för bloggen just i dagsläget alltså, men kul att ni tittar in ändå! Jag har nu umgåts med fredrik konstant i 2 dygn så ej haft tid eller lust att blogga faktiskt! idag har jag varit med honom, åkt hem, pluggat, slagit in julklappar, gått på a6 med elin och tränat. 
 
Just nu sitter jag & fixar på det sista inför morgondagens spinningpass! ska hålla i passet kl 07.00 imorgonbitti för ett företag så det blir slitsamt, men gud vilken härlig start på dagen! efteråt ska jag direkt in till stan för att umgås med min fina man, vi ska julbaka lite och mysa! på kvällen kommer mina föräldrar hem till honom, då ska la familia umgås & dricka glögg :) är så otroligt glad för att våra familjer kommer så bra överrens och umgås, så mysigt! ♥
 
På lördag blir det nog till att julstäda här hemma, fixa sista klapparna (till hunden & katten, resten är klara!) osvosv. om det finns någon mer ensam liten själ där ute som är ledig så ses jag gärna! :) bara att höra av sig! 
 
Jag & personen som jag tycker om mest i hela världen. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!