Bästa lördagen på länge!

 2012-12-02    18:17:49   av:Jennyhellstrom

Igår hjälpte jag Fredrik på jobbet så vi åkte kl 03.30 dit & arbetade några timmar, sen nästan direkt efter det så drog vi till gällstad för att shoppa lite! jag fick med mig en T-shirt & en halsduk, Fredrik fick med sig lite T-shirtar han med & massa saker till jakten osv :)

sen åkte vi till mig, bakade lite, duschade & slappade. drog sedan ut till bankeryd där vi tittade på massa avsnitt av prisen break! <3

 Alice - bilderbyalice

jätte roligt att du är med och tävlar i lucka 1 om ett presentkort värt 299. meddelar när vinnaren är utsedd. kika gärna in kommande luckor för fler tävlingar och massa nice tips! ha en bra dag!

 2012-12-03    15:51:06     URL: http://bilderbyalice.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!