året som gått, jan - mars!

 2012-12-28    19:53:52   av:Jennyhellstrom
Januari!  
I januari umgicks jag väldigt mycket med lisa, vi tog även tag lite i våra liv och började träna och äta lite bättre osv.
tränade väldigt mycket denna månaden, hade tjejkväll med klassen hemma hos ida. 
Vi tapeserade om i hela lägenheten typ så det var kaos hemma ett tag, gick på 'lejonkungen' på bio med svärmor & fredriks mormor, började följa en ny serie - once upon a time, åt ute en kväll med fredrik, elin & richard, jag skrev in mig på 'ratta trafikskola' och började övningsköra & det bästa denna månaden var när jag & lisa skolkade från skolan för att tatuera oss ;) 
 
 
Feburari 
 
Hände inte så mycket denna månaden, var ganska seg & deppig, började med en 'app' där man ska skriva in vad man äter & förbrukar osv, slutade med att jag knappt inte åt någonting alls för jag blev som besatt av att göra mig av med mer kcal än vad jag fick i mig, firade alla hjärtans dag med min älskling, kidnappade ille till jensen's, gick många promenader med hundarna & tränade även mycket denna månaden, pluggade & övningskörde som en galning, var på bio med svärmor igen - denna gång såg vi 'mästerkatten i stövlar'. ♥
 
Mars
Åkte till Göteborg med fredrik - bodde på hotell, shoppade & såg magnus betnér live! 
Även denna månaden umgicks jag en hel del med bästis - myskvällar med simslan, fixade mig ett sommarjobb på gränna äldreboende, solen kom till oss denna månaden med så mycket utesittande med frukostfika med brudarna ;* och klarade teoriprovet! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!