året som gått, april - juli

 2012-12-30    22:08:00   av:Jennyhellstrom
April
 
Tog körkort den 2april. började följa en ny serie - pretty little liars, åkte till lager157 med lisa, firade påsk med lisa, var på personalfest, fick hem mina beställda studentgrejer & höll tal för klassen i svenska, vår fina askar gick bort ♥
 
Maj
hade många mysiga fikastunder med tjejerna eftersom vi snart skulle sluta, det började bli sommar, jag & elina målade staketet en dag i stugan, åkte till ullared med daniella & lisa, åkte till stockholm & såg när min man var 400m uppe i luften. 
 
Juni
Hade panik inför studenten så tog en shoppingdag med fredriks syster, hittade studentskor men som jag sedan insåg
att de kanske inte var något bra att gå i en hel dag så lämnade tillbaka dagen efter ;) haha..
 
Tog studenten! 
 
Gick på bio - ice age 4 - asbra! , hade myskväll med min bror, åt många mysiga frukostar med jordgubbar osv. 
 
Åkte på mitt livs bästa resa, till Zakynthos med min älskling ♥
 
Juli
Var i ullared igen med min familia, var på picknik med älsklingen, firade pappa & bröder som fyllde år, spelade minigolf med min andra familia, solade den enda varma dagen under sommaren typ, jobbade som en galning & hjälpte min man att flytta! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!