lycklig tjej.

 2012-08-30    23:11:37   av:Jennyhellstrom
hej babes. har gått i skolan ca hela dagen, så har inte haft så mycket energi ikväll.
imorgon börjar jag kl 13 men ska ändå försöka ställa klockan hyffsat tidigt så kanske jag kan ordna lite
med designen, om jag orkar vill säga! på eftermiddagen sen spenderar jag fredagen tillsammans med
fredrik såklart! (tjatigt för er?)
 
är så fruktansvärt lycklig just nu ♥ känns för bra för att vara sant dock..
jag har alltid känt att jag är en sån människa som inte får lov att må så här bra, jag förtjänar det inte..
så alltid när jag uppnår sån här lycka så anar jag att oturen väntar runt hörnet på mig :/
hoppas jag bara är lite nojjig, puss
just nu sitter jag i sängen tillsammans med pissekatten & tittar efter en ny laptop,
kanske att man för en gångs skull ska ta & skaffa sig en efterlängtad macbook pro?
vet dock inte om man är lika sugen på att bli av med HELA lönen.. + att massa böcker måste
fortfarande inhandlas :( inte lätt att vara student..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!