GODNATT

 2011-09-26    23:16:50   av:Jennyhellstrom

hade personalmöte innan som sagt, Gold's gym heter numera Huskvarnafitness.
vi kommer ha en invigning för våran nystart nästa måndag, den 3okt (min födelsedag)
börjar runt kl 17.00 - 21.00, massor utav gruppträningspass & gratis produkter.
så varför inte titta in & prata med våran trevliga personal & träna lite gratis. hur fint är inte
det liksom? jag & anders kommer ha spinning ihop kl 18.00, bara så ni vet, välkomna!

nu ska jag & pisse sova, lång & seg dag framför mig imorgon...
BARA SÅ NI VET SÅ FYLLER JAG FUCKING 18ÅR OM 6DAGAR & 44MIN!

 josefine

gud vad stor missen har blivit :D ja visst är dom snygga, har precis fått hem dom nu ;)

 2011-09-27    08:01:33     URL: http://josskarlsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!