yesterday, was a f*cking awesome day.

 2011-10-15    18:15:05   av:Jennyhellstrom


igår, jag & lisa övade inför vårat duo-spinning (fråga inte varför jag gör dedär tecknet med handen,
i don't really know?! & ja, jag ser ut som världens lilla biff typ, käften på er) men i alla fall.
igår efter praktiken drog vi hem till mig & åt mat :') haha. sen åkte vi in till a6, kollade jackor & sånt.
vid 5 begav vi oss vidare ner till staden,

gick på bio, as you all allready know! (my english is totally awesome!)
fright night blev det (som ni också redan vet) men den var i alla fall grymt bra!
vi satt helspända genom hela filmen & så dregglade vi över collin en del också :')
PUSS, JAG HAR VÄRLDENS FINASTE VÄN - LISFIS! HEJDÅ

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!