JÄKLA LISSSSAAAA

 2011-10-13    16:46:46   av:Jennyhellstrom


nu har ungen gått & tatuerat sig, & det blev jäääävligt snyggt dessutom!
vem är inte avundsjuk om inte hennes bästa vän?! blev så sugen när jag såg bilden!
http://babicake.blogg.se/

Jag & daniella funderar dock på att tatuera oss nu i november,
jag vill ha som Angelina på bilden, en kort text i nacken.
vet inte vad jag ska skriva bara :/ kom gärna med förslag!
"you have not lived until you have found something worth dying for (fint men långt?)"
"felsteg kan vara förutsättning för framsteg"
"det är viktigare hur vi lever än hur länge"
blabla, finns hur mycket som helst - HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

 rebecca

sv; tack!! :)

 2011-10-13    16:59:12     URL: http://rebeccaleicht.devote.se
 frida som med vill tatuera sig :D

den längst ner! fett najs juu :D

 2011-10-13    17:00:51
 liss

Haha sötnos! Tack! Tycker verkligen du ska göra de! Följer gärna med som sällskap (a

 2011-10-13    23:18:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!