nu blir det eftermiddagsmyyys!

 2011-11-07    16:25:42   av:Jennyhellstrom


har nyss kommit hem från skolan, ska lägga mig i sängen strax & se på ett nytt desperate housewives
avsnitt, DH är så bra att man får orgasm typ, så mycket älskar jag den serien!

 

bion igår btw, (paranormal activity 3) var cpbra! eller.. ja, det hände massa plötsliga grejer som man
inte var med på så både jag & fredrik satt och spände oss hela filmen och hoppade nog till ca 10gånger var!
älskar att min pojkvän är lite mesigare än mig när det kommer till skräckfilmer :')
dock har jag sett så många att en skräckfilm är typ samma sak som en tecknad film för mig, haha..
hade i alla fall världens mysigaste kväll med min prins!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!