min fredag & lördagförmiddag

 2011-11-19    14:58:49   av:Jennyhellstrom


ligger nu & myser med min lillkille ♥

igår efter jobbet (jobbade ist för att "praktisera" fett! så åkte jag in till stan, träffade upp fredrik ille & stefan
på hemma heter de. där åt vi lite mat & beställde drinkar, sen gick vi till ett annat ställe för
lite mer dricka typ & sen tog vi en taxi hem, var hemma innan 8 så det blev en lugn & underbar kväll :))
nu idag har jag & ille luggit och snackat om allt från himmel & jord, sovit & degat.
kom precis hem nu, hon & stefan skjutsade hem mig. så nu ska jag ta det lugnt, får se ifall fredrik kommer hem
ifrån aneby med så kanske jag träffar honom :') ha en fin dag allihopa!

 rebecca

sv; hihi tack!! :))

 2011-11-20    12:52:13     URL: http://rebeccaleicht.devote.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!