en dag i skogen med min man.

 2011-11-02    13:41:00   av:Jennyhellstrom

igår hade jag & fredrik världens slappaste dag måste jag bara säga!
vid 9 igårmorse åkte vi till aneby, "jagade" släppte buster så han fick träna/driva, vi gick en promenad i skogen
i över 1h - fatta att jag gjorde de?! det måste väl ändå bevisa hur mycket jag älskar fredrik?! :o
när vi kom hem sen så såg vi 10000avsnitt av lost, åt chips & mööööös ♥







jobbigaste men finaste hunden!

jobbigaste men finaste pojkvännen!

 Mia-Maria

vilken fin hund! är det en wachtel? vad jagar han?

jag och min kille funderar på att skaffa jakthund (wachtel då kanske) inom snar framtid,

och har bara hört gott om rasen, tacksam för svar :)

 2011-11-02    14:45:10
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!