lördag, fuck yeah!

 2011-05-29    09:32:04   av:Jennyhellstrom
igår skulle jag ha jobbat men det var inte många bokade på spinningen och inte heller på
bodyattacken så vi slog ihop alla deltage & körde bodyattack istället! efter de var jag i
gymmet 1.5h typ, satt & pratade med linn 30min med, gold's gym - 3e hemmet typ ♥

när jag kom hem så dröjde de inte länge till för att min fina brutta kom!
två glada tjejer & ensamt hus hela kvällen - fint! mycket prat & skratt blev det kan jag
säga, pizza & harry potter ♥ vi träffas nog nästa helg med, hooooppas!

runt 23 igår så kom även fillan timmy jocke & fredrik till mig en stund, jävligt otippat
men det var väl trevligt den lilla stunden som varade :) jobbigt att träffa fredrik så liten
stund bara för då vill man inte att han ska gå igen.. blääää :/ ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!