my love and i.

 2011-03-07    18:29:33   av:Jennyhellstrom

bild på älskling när vi åt på sir simon's på våran 1årsdag ♥

igår var det exakt 28månader sen fina älskade fredrik kent sjöström blev min, lyckans dag.
min bebis, min pojke, min man, min älskling, min finaste. min framtid.
finns inga ord i världen som på riktigt kan förklara hur jag verkligen känner för honom,
jag är så glad & tacksam för att du kom in i mitt liv älskling, & för att du har stannat.
iaf, i lördags kom fredrik hem till mig. vi mös framför melodifestivalen tillsammans med mina
föräldrar, sen tvingades man se på fotboll också.. runt 23 någon gång så tog vi bilen in till
staden & sov där. längtar redan tills nästa gång vi träffas :') hihi, som nykär fortfarande.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!