bästa dagen på länge

 2011-03-03    19:33:28   av:Jennyhellstrom

igår hade jag världens mysigaste dag tillsammans med min älsklin' ♥
halvvägs till ullared stannade vi till på en mack för att tanka, då får vi syn på
peter harrysson, han går in på macken & fredrik ska ju också dit & då ber jag honom
om att han ska skaffa hans autograf - självklart gjorde min fina bebis det :')
på gekås sen hittade vi en hel del men det var hur underbart som helst att bara gå runt
där tillsammans med honom, prata & mysa. han bjöd mig på mat med sötnosen!

självklart träffade vi på ola-conny sen med men orkade inte ta någon bild för det var
massa andra tanter där före oss :/

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!