trevligttrevligt!

 2011-06-04    14:05:37   av:Jennyhellstrom

får bli en bild på en full & glad daniella, bara för att jag gillar henne skarpt!

igårkväll så kom hanna till mig iaf, sen kom timmy & hämtade oss så bar de av till drefseryd.
där var det massa trevligt folk & sånt. lite drama kanske ett tag men sånt hör väl till antar
jag. det slutade bra iaf & idag vaknade man upp helt genomsvett pga. värmen, fräscht!

har luggit & stekt i solen hela förmiddagen så har faktiskt fått lite färg, de ni lillebröder!
snart kommer elina hit & sen ska jag till stan för att hjälpa fredriks syster & pojkvän att
flytta, efter de väntar en riktig myskväll med min finaste ffredrik ♥
 Danni

Det där kan väl vara den fulaste bilden jag någonsin sett !! Men du vet att jag älskar dig ändå gullet :*

 2011-06-04    21:03:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!