har en liten fråga...

 2011-06-05    19:15:08   av:Jennyhellstrom
idag när jag skulle gå ut med fredriks hundar så gick vi som vanligt ut på utegården
för att kissa och sen fortsätta promenaden runt i stan. när helt plötsligt en tant hänger ut
genom fönstret & skriker åt mig att man ej får rasta hundarna här.
hon "man får inte rasta hundarna här, har ni ingen sån lapp i eran korridor eller?!
jag "nej det har vi inte? ;s "
hon "nehe, men man får inte rasta hundarna här!"
jag "jävla kärring!.." (moget jag vet men blev så rasande)

det fanns ingen skylt på gården & inte i korridoren eller vad tanten snacka om,
och så länge dom inte bajsar eller bajsar och jag skiter i att ta upp de så vad är problemet?
så det är min lilla fundering. fattar ingenting, hundarna har ju ingenstans att uträtta sina
behov på i stan. åh är så jäkla sur!....
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!