iiiih

 2011-07-27    19:34:37   av:Jennyhellstrom
det pratas utomlandsresa i höst, fint! fredrik är väl halvt övertalad.
om jag lyckas få min vilja igenom så åker han & jag någon gång i höst ner till farmors
stuga i alicante, spanien. lovely! antingen åker vi själva eller också kanske med timmy &
daniella :') lyckas jag dock inte få honom med mig så kanske tjejerna i klassen är intresserade?
de enda som kostar är ju flyg & mat typ :)) skulle vara fett med underbart! ♥
alicante, spanien.

men i vilket fall som helst så ska jag i alla fall till frankrike om ca 3veckor, iiiiiiiiiiiiiih!!
 FILLAN

HALLÅ VI SKA ÅKA DIT??? :(

 2011-07-28    02:42:32     URL: http://feliciarobertsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!