lördag

 2011-01-29    16:21:38   av:Jennyhellstrom
körde mitt spinningpass i morse, 13 härliga & taggade deltagare - kul!
var riktigt skönt att börja dagen med en pass faktiskt, blir 3pass till att hålla i denna veckan.
så bara att komma förbi gold's på tis, ons eller lördag så kör vi!

efteråt så hämtade mamma & pappa upp mig så drog vi till a6, köpte min älskade iphone 4.
dock kommer den inte förrän om 2-3veckor men man vet ju aldrig, kan komma om några
dagar bara, gjorde den för madde & fredrik iaf :)) hoppas jag har samma tur. kan inte vänta!

skulle bli bankeryd hos felicia ikväll med tjejerna men jag har ingen ork överhuvudtaget så
stannar hemma med mina föräldrar idag. vet att jag låter dötråkig men är cptrött verkligen.
ont i ryggen med & känner att jag aldrig är hemma på helgerna längre så det var dags.

saknar redan min bebis som idag åkte till sälen. han kommer hem onsdagskväll, får se ifall
jag överlever tills dess. vi får prata massa i telefon på kvällarna :') ♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!